Dag 9 - Waterfun at Coeur d'Arlene

5 augustus 2019 - Coeur d'Alene, Idaho, Verenigde Staten

Vandaag nog verder westwaarts richting het het grote meer bij de grote plaats Coeur d'Alene.
We moeten haasten want paps en mams hebben een rondvlucht met een watervliegtuig 🛩️geboekt.
Na 5 minuten zien we op de navigatie een rare tijd staan...oh, wacht even, dat is lekker, we gaan de volgende tijdzone in en 'krijgen' een uur extra🕜.
Mooi, lekker rustig de bochtige snelweg cruisen en rondkijken. We dalen voornamelijk, dus als het meezit halen we Cd'A om daar een stuk goedkoper de RV vol te tanken ⛽. Yes, $2,50 per gallon....🥁🥁🥁🥁 =€0,60/L....

In Cd'A aangekomen is het even gedoe met parkeren voor de RV, maar al gauw vergeten we dit als we het grote meer al vliegende op 300 meter hoogte zien. Het stijgen en landen is al een belevenis op zich in dit watervliegtuig uit 1965 😟! De piloot vertelt van alles, wie waar woont in welke huis van 💲... miljoen.

Zo, nu nog even een stukje terug langs het meer, want daar huren we 3 jetski's. Even hard over het meer rossen, 83 km/h!!
Zowel vanuit het 🛩️ als vanaf de jetski fotografeer ik de enige drijvende green⛳ ter wereld!!

We sluiten de dag af met een waanzinnige lekkere maaltijd bij een Texas steakhouse 🥩.
Dan nog 'another 45 miles' en we staan op een super rustige state campground.🌲🌲

1. Charlotte:
    7 augustus 2019
    Jullie zijn gave herinneringen aan het maken 😍

Groeten uit Wenen!
  2. Roland:
    7 augustus 2019
    Ja, hij gaat lekker zo!
    Jullie zijn ook aardig aan het toeren. 👍🏻