Dag 7 - Paardrijden/raften & Dag 8 - Reisdag

3 augustus 2019 - Gardiner, Montana, Verenigde Staten

Na twee fantastische dagen in Yellowstone NP vertrekken we ook vandaag weer vroeg vanaf de camping in het leuke stadje Gardiner.
Want het is tijd.....voor een activiteit! Eigenlijk twee!!
Na ons in Gardiner bij de Adventure Company gemeld te hebben rijden we met de RV flink de bergen in via een krappe, hobbelige, haarspeldbochtige weg 😟. De beloning voor deze rit is een prachtig uitzicht en onze 1e activiteit: paardrijden in het berglandschap.
Na 2 uur rijden 🏇 gaan we dezelfde bergweg weer terug naar beneden om na een lunch bij Subway naar onze 2e activiteit te gaan: cat. 2 Raften met 8 personen plus stuurvrouw Mariah over Yellowstone River. Ook zwemmen 🏊 hoort hier bij. Een traktatie op heerlijk ijs 🍦 van Mariska en cocktails🍹 gemaakt door Roel op de volgende camping in Bozeman, Montana, maken de dag af!! En zo zijn we al 1 week onderweg...😔
Iemand al geteld hoeveel staten 🇺🇸 we al aangedaan hebben?

Dag 8:
Vandaag is een reisdag, we gaan zo'n kleine 500 km westwaarts. Veel Teletubbie-land over de Interstate: km-vreten dus. Mooie camping in St. Regis (nog steeds Montana!)  en vriendelijke Canadezen lenen ons hun BBQ 🥩🍔🌭. Morgen weer actie!