Dag 24 - Las Vegas dag 1; 2x Upgrade?

20 augustus 2019 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

De eerste volle dag in Las Vegas begint met de huurauto ophalen en de RV terugbrengen.
De finale stand van rijden met de RV is geworden 3268 miles (5230 km)!! 💪🏻

We vragen ons heel de ochtend al af hoe we alle bagage met ons vijfen erbij in de huurauto gaan krijgen🙄
Aan de balie bij Alamo lukt het ons niet een nog grotere auto dan gehuurd te regelen, wat een chagrijn,🧐 het kan voor Euro 120 bijbetalen....laat maar.

We gaan naar het autodek, treffen een zeer vrolijke donkere man waar ik even mee meefluit 😗 en dans 🕺🏼. Op de mededeling dat we 'a lot of luggage' hebben: neemt u de Suburban maar!
Wat nou Euro 120 bijbetalen!? 😎 Upgrade 1.

We gaan de RV inleveren en gaan even goed tekeer over de aflevering in Salt Lake City.👎🏻
Dit levert ons een refund op van Euro 350.💶

Omdat we pas om 16:00 in ons resort appartement kunnen, gaan we eerst met de huurauto naar Red Rock Canyon⛰️ en rijden daar de autotrail. Uh....ok....er is dus ook maar één rode rots!?

Nou ja, tijd opgevuld en van de bucketlist 🗑️, op naar Desert Rose Resort. Op verzoek van onze boys 😍 geven we een flinke zak met onze 'oude' kleding aan een zwerver.

Roel en Yvon checken in op het Resort, de rest blijft met de boodschappen in de auto met airco, het is 106 graden Fahrenheit....🥵

Waar blijven ze nou....? Na ruim een half uur (!) komen ze naar de auto, we zijn uitgekozen voor een VIP-upgrade, numero 2!! Daarover morgen meer....🤔

Wat een appartement, helemaal top in orde, 2 aparte slaapkamers met eigen badkamer. Een zeer complete keuken 😍.

Ook hier zwemmen tot 23:00 uur, dus dat doen we vóór we een paar hotels 🌇op de strip gaan bekijken, slechts kwartiertje lopen.
Het is rustig, het lijkt alsof we na restaurant tijd en vóór casino 🎲🎰 tijd er zijn...Half één duiken we ons bedje 🛏️ in voor de activiteiten dag van morgen.

1. Jan Meijer:
    21 augustus 2019
    Ik ken die man van Alamo in Vegas! Hij vertelde ons dat onze bagage nooit in een Chevrolet Spark zou passen en wij een upgrade moesten hebben ! Hijwerd zelfs boos toen ik de upgrade niet nam en zei dat ze vast niet eens een Spark hadden staan. Op het dek stonden veel auto's waar we uit mochten kiezen. Alleen maar middenklassers! Bij Alamo is er bijna altijd een keuzedek! Een wat oudere midden Amerikaanse (Mexicaanse) man?
  2. Roland:
    Afro-Amerikaans!