Dag 25 - Las Vegas dag 2; speed?

21 augustus 2019 - Paradise, Nevada, Verenigde Staten

Ja, het is Vegas, dus we gaan voor speed๐Ÿ™„

Nee, niet dat....Snelheid! We gaan naar SPEEDVEGAS voor de mannen.
Roel en Bob gaan een rondje over een racecircuit rijden in een Lamborghini en een Ferrari, papa gaat dat doen in een Nissan GTR en een Corvette!!! Er rijdt steeds een instructeur mee die aanwijzingen geeft voor het bochtenwerk en waar gas te geven. ๐Ÿ†’๐Ÿ†’๐Ÿ†’๐Ÿ†’๐Ÿ†’๐Ÿ†’๐Ÿ†’

Vol adrenaline gaan we terug naar ons resort om te zwemmen. Wow, het is superheetโ™จ๏ธ.

Nou, we moeten onze VIP behandeling gaan krijgen en zorgen dat we klaar staan.
We worden opgehaald voor een transfer en gaan naar een van de grotere Wyndham hotels.
Vwb de inhoud van deze activiteit laten we het even hierbij.....๐Ÿ˜’ Behalve dat we alvast als goedmakertje bij terugkomst cocktails ๐Ÿธ๐Ÿน en chicken tenders ๐Ÿ— krijgen aan het zwembad....

Na een tukje ๐Ÿ˜ด om de cocktails te verwerken gaan we eten bij Texas Roadhouse (again, zie verhaal Coeur d'Alene).
Dat zit weer in de buurt van Fremont Street, daar waar het allemaal begon...
We kijken onze ogen uit.๐Ÿ‘€ De Fremont Street Experience met de zipline gaat niet lukken, die hadden we moeten reserveren.๐Ÿคท๐Ÿปโ€โ™‚๏ธ

Morgen de laatste volle dag! ๐Ÿ˜ฅ

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

Fotoโ€™s

1. Jan Meijer:
    22 augustus 2019
    Er is een nieuwe zipline bij het nieuwe stukje naast het Flamingo Hilton. Ook erg gaaf en volgens mij minder druk
  2. Roland:
  4. Roland:
    Ja, dat vonden wij zelf ook wel! ๐Ÿ˜
  5. Charlotte:
    Nee het einde van je blog is toch niet in het zicht !!?? ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ
    Hoe moet ik dan mijn dag doorkomen zonder een leuk verhaaltje??!!

Groeten uit Maastricht (en zo niet leuk om te zeggen, maar een veilige terugreis met zijn allen) โœˆ๏ธ
  6. Roland:
    23 augustus 2019
    Uh, jawel, zie de (zeer vermoedelijk) laatste blog. Dank je, we gaan ons best doen weer heel thuis te komen! ๐ŸŽต๐ŸŽค