Dag 16 - Hwy 101 South & Dune Buggy Riding

12 augustus 2019 - Lakeside, Oregon, Verenigde Staten

We hebben de Westcoast bereikt, dus nu is het een kwestie van zuidelijk 🔽 rijden. Over de Oregon Coast Hwy 101 gaan we afzakken richting Californië.

We worden verliefd ❤️ gaandeweg op de Staat Oregon, wat een mooie natuur! We zien niet alleen mooie baaien en de oceaan, maar ook grote meren en bossen🌲🌳🌴. Overal State Parks en niet te vergeten zeeleeuwen en zowaar walvissen🐳!

Maar...we hebben ook nog een activiteit: met een buggy in de duinen rijden!! Er zijn iets van 7 grote duinheuvels 🐫 waar je op en en af kan scheuren met een buggy; weer een bijzondere ervaring erbij!!😎😅

Nog een klein stukje naar onze State Camping 🏕️ (red.: zonder WiFi), maar eerst even een lekker bakje Hollandse koffie ☕ bij Dutch Bros!! Ja ja, ze heten niet voor niets zo, zoek het maar eens op...🇳🇱

We hebben weer een fire-ring ♨️ met BBQ-rack, dus we doen een poging de 60's burger 🍔 te evenaren. Helaas, dat lukt waarschijnlijk niemand, maar het fikkie 🔥 stoken is 'half the fun' met als afsluiter cocktails 🍹🍸 van Roel.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl