Dag 1 - Extended Day en Dag 2 - de RV

29 juli 2019 - Brigham City, Utah, Verenigde Staten

Vandaag een lange dag, want wie 8000 km Westelijk gaat vliegen, krijgt er 8 uur bij...

We worden keurig opgepikt op het vliegveld door het hotel na wederom een uitstekende vliegreis met Neerlands trots, de KLM, die dit jaar 100 bestaat! Met een bijna nieuwe Boeing (daarover veel later meer...) 787 Dreamliner staan we na 10 uurtjes veilig on American soil.

Onze reis- en opstartdag is er één die verschillende gevoelens opwekt. Persoonlijk hoogtepuntje bij Kindig-It Design, maar de levering van de huurcamper was nog nooit zo slecht....te laat, van alles kapot, en er missen allerlei zaken. En schoon is ie ook zeker niet, dus 8 uur 's avonds (4 uur ' s nachts NL tijd zegt je bio klokje) zelf alles poetsen en afwassen...

Maar op weg naar 1e camping eerst één van de leukste dingen bij start en voor Mariska als 1e ervaring: grof inkopen doen bij Walmart Supercenter! Na het doorlopen van bijna 6 voetbalvelden aan oppervlakte staan we met volle karren bij de kassa. En toen begon het absolute dieptepunt. Mensen, ik heb niets tegen iedereen in de samenleving een kans te geven en een passende baan, maar wat hier achter de kassa zat.........

Wegrijdende uit Salt Lake City is onze conclusie duidelijk: deze stad die voornamelijk industrieel is en op conferenties gericht is, is de moeite niet waard. Behalve je startpunt om naar Yellowstone te kunnen en de Mormonen kerken met één van de grootste orgels is Salt Lake  niet aanbevelenswaardig.

Maar we hebben onverminderd zin in de rest van de reis!! Wordt vervolgd dus...