Dag 12 - Seattle (2); Space Needle & Pike Place Market

8 augustus 2019 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Vandaag Downtown Seattle op programma. Het wordt een hele uitdaging daar te komen met de RV, er is ook een football 🏈 wedstrijd vanavond, dus onze 1e parkeerplek daar vlakbij gaat de mist in...πŸ˜”

We moeten weer terug naar het noorden, bij de dierentuin schijnen RV plekken te zijn op het Hippo πŸ¦› Lot. Mariska gooit haar geluksmuntje en ja, precies nog één plek! Roel regelt de Uber.

Om 12:30 ontmoeten we Anja met kids bij de Space Needle. Tsja, als je op de top van de Euromast, πŸ—Όen Empire State Building hebt gestaan, dan hoeft deze naald niet, groepsfoto dan maar....

We lunchen weer gezellig met zijn allen, gaan dan richting muziek 🎼🎢 museum. Wow, wat een entreeprijs!! Laat maar....

We lopen naar Pike Place Market. Halfweg de Market nemen Anja en kids afscheid 😒, zij moeten de ferry halen...

We zien de 1e vestiging van Starbucks β˜• op Pike Street, een mega rij!! Ik weet ook nog het visgooien op de Fish Market 🐟 vast te leggen.

We pakken een Uber terug naar de RV en rijden zuidelijk, in dikke files, naar onze volgende campground.
Seattle is wat mij betreft de moeite en de kosten niet waard en helemaal al niet met een RV ($60 voor πŸ…ΏοΈ en 2x Uber)
Dat weten we dan ook weer....πŸ€·πŸ»β€β™‚οΈ.